Forum www.mksostojakolaczyce.fora.pl Strona G│ˇwna www.mksostojakolaczyce.fora.pl
Forum klubowe MKS Ostoja Ko│aczyce
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Doksztalc sie najpierw i nie wprowadzaj dziewczyn w blad!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mksostojakolaczyce.fora.pl Strona G│ˇwna -> Ostoja Ko│aczyce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 750
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/20
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 9:12, 11 Kwi 2014    Temat postu: Doksztalc sie najpierw i nie wprowadzaj dziewczyn w blad!!!

przypadku to naprawde sukces.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale 7 cm to ma dlugosci, a ja pytalam, czy jest szeroka? przera┼╝aj─ůco.
Dajcie spok├│j!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powodzenia
no ale kto Ci kaze czekac??
pewnie biedak się usmażył a Ty go zjadłes na kolację
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W tym tygodniu mam badanie HSG i kupilam sobie testy owulacyjne. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam!
aktualna dziewczyna mojego chlopaka bo ja juz z nim nie jestem rowniez stosowala stosunek przerywany... Czym Wy masujecie? wydłużanie nóg ?? nie wiem czy to sila autosugetii, ale mam dreszcze, heh. Eulalio: [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Powiedz Mi Kochana czy wizualnie naprawde widac ze sie chudnie ? - mierzy tyle co K. najgorsze jest to ┼╝e s─ů takie szybkie!!!!! samarytaninka - przynajmniej ja odnioslam takie wrazenie. fiolek w kuchni na pralce (nieustannie oblewany przez TZ brr) a aktualnie na klatce (\strasze go\ by zakwitl) to ja juz na czarno
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wyjdzie na pewno co┼Ť z tego!
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja brałam gynalgin przez 7 dni na bakteryjne zapalenie szyjki macicy i nie wspominam tego zbyt dobrze.
Antoine Clamaran - it doesn't really matter
[link widoczny dla zalogowanych]
tez mialam taki problem
[link widoczny dla zalogowanych]
Od tego momentu organizm zaczyna produkowac wieksza ilosc hormonu hCG ktory wykrywa test ciazowy...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja te┼╝ tak mia┼éam czasem chce si─Ö bardzo je┼Ť─ç, a czasem
[link widoczny dla zalogowanych]

─ćwicz─Ö systematycznie trzeci tydzie┼ä i co┼Ť zaczyna si─Ö dzia─ç. [link widoczny dla zalogowanych] zielen
Przecie┼╝ nikt nie robi afery Moim zdaniem to normalne, ze ka┼╝da z nas chce dobrze wygl─ůda─ç latem, kiedy jednak pokazuje si─Ö nieco wi─Öcej cia┼éa Nie przekonuje mnie polubienie swoich niedoskona┼éo┼Ťciami, bo moim zdaniem dop├│ki mo┼╝na je poprawi─ç to trzeba to robi─ç, jestem perfekcjonistk─ů i lubi─Ö dobrze wygl─ůda─ç. nie w moim gu┼Ťcie Czyli zgubi┼éam gdzie┼Ť dwa w ciagu 2 dni epitafium king crimson Ja swojemu dziecku nie jestem w stanie szczoteczki do z─Öb├│w zapakowa─ç do buzi gdy np jest okres z─ůbkowania a co dopiero z nitk─ů dentystyczn─ů si─Ö gimnastykowa─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
- w dobrze dobranym staniku, nawet zwyk┼éym, mo┼╝esz swobodnie podbiec do autobusu czy zbiec ze schod├│w i piersi zostaj─ů praktycznie nieruchome Mamy dracene, grubosza, aloes, pelargonie (no pelargonii to one juz nie przypominaja niestety po dwoch latach), bukszpan, potos, fiolka, cos tam buszpanopodobnego i jakies pnacze, ktore ukradlam i przywleklam, odtad rosnie jak glupie Jastula.. Tak si─Ö zdarzy┼éo ┼╝e uciek┼éam do pokoju obok a w nim spa┼é m├│j brat z ┼╝on─ů. ManyPenny, Pewnie, jak wielu moich poprzednik├│w, tak i ja napisz─Ö o moich doznaniach (a swoj─ů drog─ů, rozbawi┼é mnie te┼╝ tekst jednego z pan├│w, kt├│ry m├│wi, ┼╝e ta czynno┼Ť─ç - lewatywa za pomoc─ů prysznica bez g┼é├│wki, jest bardzo podniecaj─ůca). ale przeciez te liczby nie moga sie powtarzac??
ale ostatnio jest masakra ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja chyba po prostu nie umiem spa─ç Neutral
[link widoczny dla zalogowanych]
oszczędzałam na zabieg a wydałam tyle kasy na darmo ;( [link widoczny dla zalogowanych] 0901/1024x768/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witosa) to bardzo prosz─Ö o kontakt!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jednego dnia wymasowa┼é mnie jeden, drugiego dnia drugi, trzeciego dnia by┼éam jak nowo narodzona - nic mi nie dr─Ötwia┼éo i nie bola┼éo. [link widoczny dla zalogowanych] Pierwszy raz i takie prze┼╝ycie :/ Ale teraz ju┼╝ chodz─Ö prywatnie, do super ginekologa, kt├│ry jest mi┼éy, zawsze rzuci jakim┼Ť ┼╝artem no i przede wszystkim profesjonalista...
Chyba ┼╝e znasz dobrze( bardzo dobrze angielski, niemiecki, masz prawojazdy) wtedy mog─Ö ci zaproponowa─ç prac─Ö na popo┼éudnia i wekendy. mo┼╝e kto┼Ť pami─Öta tak─ů piosenk─Ö z lat 80 ┼Ťpiewan─ů przez kobiet─Ö po francusku - teraz si─Ö nie ┼Ťmiejcie - nie pami─Ötam tytu┼éu ani wykonawcy - w refrenie jest co┼Ť takiego : nikomu nie ┼╝ycz─Ö takiego b├│lu, tego si─Ö nie da opisa─ç Znam takie laski co du┼╝o my┼Ťl─ů na sw├│j temat a wygl─ůdaj─ů jak kaszaloty. dzi─Ökuj─Ö bardzo [link widoczny dla zalogowanych]
M├│j pierwszy synek mia┼é by─ç malutki, wi─Öc bez cienia strachu pojecha┼éam na fizjologiczny por├│d, a okaza┼éo si─Ö ┼╝e ma 58 cm i wa┼╝y 3900. tomi halfajer o ile dobrze pamietam To inna forma zdejmowania osadu i kamienia. aj strasznie mi smutno, bo bardzo chcia┼éam by─ç w ci─ů┼╝y Problem fryzjerka z La Cristal Magique mia┼éa ju┼╝ z przodem, bo wg niej Alba ma grzywk─Ö spuszczon─ů na czo┼éo a ja jej nie mam, ty┼éu nie bardzo widzi to nie wie co zrobi─ç co┼Ť zrobi b─Ödzie kombinowa─ç. Mam 187 cm wzrostu i waze 70 kilo a brzuch nadal jest Co w takiej sytuacji zrobic? link do aukcji [link widoczny dla zalogowanych] -wysylka-gratis-i2299004479.html
[link widoczny dla zalogowanych]
jeszcze kilka dni temu moje włosy były stosunkowo długie ( jak na kręcone włosy xD ) ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mocne plecy i dobrego zaganiacza
[link widoczny dla zalogowanych]
nie ma za co Belllea ciesze sie ze mogłam Ci pomoc Teraz nam nic innego nie zostaje jak czekanie na pomyslne wiatry Abba - Dancing Queen
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba ze ma odpowiednie papiery - a i wtedy okres probny.
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem rozczarowana jak partner nie moze dojsc i staram mu sie to wynagrodzic.on rowniez sie mna przejmuje i bardzo sie stara zeby mi bylo dobrze, a dopero pozniej mysli o sobie.durex przedluzajacy nie polecam....pękła, a poza tym mnostwo przeciwwskazan na wrazliwa skórę.
[link widoczny dla zalogowanych]

Sk├│ra na takie spodnie musi by─ç dobrej jako┼Ťci. [link widoczny dla zalogowanych] By┼éam klientk─ů DjStyle prawie od pocz─ůtku ich dzia┼éalno┼Ťci.
Courtney Cox i David Arquette - Coco (ang. Oryginalne, sz┼éy paczk─ů jakie┼Ť 10dni. Ja pij─Ö ┼╗ywiec Zdr├│j niegazowan─ů. W zasadzie na glodowce kosmetykow sie nie uzywa,szampon napewno tak,to sie splukuje ze skory i nie pozostaje ta chemia,mydlo jesli juz to powinno byc jak najlagodniejsze -najlepiej dla niemowlat.Balsamy do ciala nie powinny byc uzywane wogole,ale.............. a czy ktos wie jaki srodek bez recepty mozna zastosowac,zamiast gynalginu?prosze o odpowiedz [link widoczny dla zalogowanych]
mialam juz zabieg na prawa reke 6 dni temu. To prawda ┼╝ycie z alko to ┼╝ycie na bombie zegarowej ka┼╝dego dnia, nawet jak przestanie pi─ç to nigdy nie b─Ödzie pewno┼Ťci na jak d┼éugo, wi─Öc ci─ůgle i tak b─Ödzie l─Ök parali┼╝uj─ůcy nie do opisania, takie jest ┼╝ycie z alko. jestem ajentem zabki od dw├│ch miesi─Öcy. [link widoczny dla zalogowanych] ,720,kioskart.html b─Ödzie Ci nogi ci─ůgn─ů┼é ?? ale musia┼éam. Wi─Öc zr├│b aeroby, ─çwiczenia interwa┼éowe i wtedy pozb─Ödziesz si─Ö tego t┼éuszczyku.
szukajcie a znajdziecie, osobiscie polecam Denique
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mksostojakolaczyce.fora.pl Strona G│ˇwna -> Ostoja Ko│aczyce Wszystkie czasy w strefie GMT + 3.5 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin